petek, 30. julij 2010

Naša nova psička

So minili že skoraj trije meseci odkar nam je poginil naš ljubi Gaj. Naša dva sem hecala in hecala, da naj si nabavita novega kužka, a o tem nista hotela slišati dokler ni začela Lajka odklanjati hrano in tako žalostna hoditi sem in tja. Je pogrešala družbo. Pri bližnjih sosedih pa so imeli takrat glih mlado psičko in naša dva sta jo šla iskat. Boga reva je bila cela od klopov. Res ne vem kako lahko ljudje to kar pustijo. Res, da so na kmetih, ampak to mi pa že malo liči na mučenje. No, naša dva sta jo oskrbela in jo seveda takoj namazala proti klopom in bolham. Ne morete verjeti kako je Lajka sedaj boljše volje. Skoz se neki lovita in igrata. No, sm skoraj pozabila napisati, da je naši novi članici ime Arka :-) Pa skoz skače po mojem sinku, pa mu to ni všeč, Lajka ga pa brani in se mu to tko zabavno zdi, čeprav se tudi Lajke malo boji, ker je tako velika. Je bil bolj navajen Boni in Gaja, ki sta bila oba manjša. Sedaj pa še malo slikic od naših dveh babnic :-)))

Kakšen lep pogled :-)



To je naša Lajka



Pa še dve slikici na keterih sta Arka in Lajka





1 komentar:

  1. A sem jaz vedela, da imeta že dva nova člana ... NE ... le kako sem to promašila ... ja verjetno debatiravi čisto druge zadeve ... hahhaha ... verjamem, da bo novi kužici pri vas veliko bolj prijetno ...

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk :-)

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.