sobota, 10. december 2011

Še neobjavljene čestitke I.


No, pa sem se končno spravila k temu, da objavim nekaj starih čestitk. To bo prvi del in tokrat pa res upam, da mi bo uspelo vse objaviti. Ne vem ali samo meni tako čas beži ali tudi vam.

Najprej vam pokažem nekaj čestitk za nežnejši spol : -)









In še nekaj čestitk za fante : -)







Nadaljevanje sledi ...

5 komentarjev:

  1. Lej jo, lej jo, k je začela spet blogati. :)) Super čestitke! Mi je všeč papir.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehehe ... sej sm vedla, da ti bo uspelo ... kar nekaj jih je nastalo in vse so prav luštne ... zdej pa čakamo še tiste malo bolj tematske ;o)

    OdgovoriIzbriši
  3. WOW look at all of your beauties! These are all fabulous!!! Also Thanks for taking time to enter my Christmas Candy...Good Luck in the draw!

    Hugs~ Kim

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne so in kot vedno, zelo lepo izdelane. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako sem pa jaz to spregledala?Čudovite so! Motivi, papir, postavitev,... vse mi je všeč!!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk :-)

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.