nedelja, 7. oktober 2012

Angry birds

Današnja objava bo obarvana z jeznimi ptiči - Angy Birds. Kot večina otrok, je tudi naš čist nor na njih.

No pa začnimo :-)
Najprej sem naredila čestitko za fantka, ki jih obožuje :-)


Potem sem se lotila poslikave stene (to je bilo še med dopustom - kje je že to - hihihi)

stena


narisano s svinčnikom


delno pobarvano


končni izdelek


Naredila sem tudi mapo za mojega pikca, ki je šel letos v šolo :-)
(prekriti so podatki od mojga pikca)



Tukaj pa sta še dve risbici, ki ju je moj pikec narisal :-)




Lep preostanek nedelje vam želim :-)


11 komentarjev:

  1. Nimam pojma o telih ptičih;), ampak stena pa je postala prav luštna. Ni več pusta, ampak igriva. Po risbicah sodeč, jih tvoj sine prav oožuje. Ne vem, a si ti prerisovala od njega ali on od tebe:)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoj gre pa po stopinjahm mame, saj res odlično riše. Tvoji ptički pa so res prav luštni in lepo si z njimi okrasila steni. LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna stenska poslikava in sinovo risanje prav tako. Pravi slikarski talent. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, veliko delo. Talent pa je očitno dedoval, kajne?

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo...koliko prekrasnih ptičkov. Steno si super obdelala, tudi čestitka in mapica sta kul. Najlepši pa sta mi risbici tvojega sinčka. :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitka, stena, mapa, risbice-super je vse. Manjkajo samo še figurice iz fima, hehehehe.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vau koliko jih je. Povsod so se naselili :)). Oba sta se zelo potrudila. Krasni izdelki. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Enkratno, stena in risbici! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito je v tvoji deželici :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Moj pikec je bil zelo vesel vaših komentarjev.
    Res zelo rad riše in z menoj dela čestitke :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ooooo, mašina....to pa je veliko "jeznih" ptičev :D :D
    Jaz nisem več v kategorijih tistih najmlajših, a sem po srcu še vedno otrok in priznam, da tudi jaz obožujem Angry birds :)
    Ne samo kot igrico, ampak so mi simpatični v vseh oblikah :)
    Stena se mi zdi fantastična :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk :-)

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.