torek, 15. april 2014

Čestitka za diplomo


Počasi se zadeve glede zdravljenja urejajo oziroma ugotavljajo kaj je krivo za vso bolečino. Vsake par dni hodim k zobarju, ker bolečina nikakor ne popusti. Pa enkrat na rentgen, pa drugič, pa ni nič videti, da je kaj narobe. Kak dan vmes je ok, pol pa spet začne boleti. To je sedaj že šesti teden in če bo še kaj dolgo trajalo, se mi bo počasi že utrgalo :-( Najhuje je pa, ko me v službi zagrabi :-(

Ta čestitka že dolgo čaka na objavo in ker je tokratni izziv na CRAFT-alnici - Čestitke ob diplomi, je kot nalašč za objaviti. Pa še zadnje urice lovim, ker se izziv počasi že izteka.



Card blank: home stash
Stamps: Whiff of Joy – Graduation Oakley and Lili of the Valley – Calendars
Papers: home stash
Punch: Martha Stewart – Eyelet Lace Punch Around The Page Set
Dies: Marianne Design Creatables – Branch Forrest
Colouring: ProMarkers

13 komentarjev:

  1. Upam, da tvoje bolečine čimprej minejo in da se ne vrnejo več.

    Zdaj pa k čestitki, luškan je tvoj maturantek, lepo, da je počakal na naš izziv :).Na sumu te imam, da je tudi moj parček prišel k meni od tebe :).
    Hvala, da se igraš z nami: Lili

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivna je čestitka. Želim ti sve dobro i nadam se da će bolovi brzo proći.
    LP, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi tvoja variacija cestitke ob diplomi je lepa. Zelim pa ti, da se to z zobom cimprej uredi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno voščilnico si naredila.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 105. izzivu CRAFT-alnice.

    Danii, želim ti, da bolečine minejo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita voščilnica. Upam, da bolečine hitro izzvenijo...

    OdgovoriIzbriši
  6. Skombinirala si čudovite barva, še bolj pa mi je všeč postavitev :) Ja in kot so moje predhodnice povedale: čimprej se pozdravi in drzim pesti...pozdravček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  7. Ojej, te tvoje bolečine se pa res že dolgo vlečejo. Želim ti, da bi bilo čim prej boljše. Držim pesti!
    Tale tvoj diplomant mi je pa zelo všeč :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. joj upam, da te zobobol čimprej zapusti, zna bit zlo moteča zadeva ja. tvoja voščilnica pa je res prekrasna. lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepa voščilnica je nastala in
    hvala ker se igraš z nami v CRAFT-alnici :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna je, barve so mi zelo všeč. Tudi jaz ti pošiljam dobre želje!

    OdgovoriIzbriši
  11. Držim pesti, da je najhuje mimo. Čestitka je zelo, zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  12. Super je. Volim tvoj odabir boja. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk :-)

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.