nedelja, 18. maj 2014

Čarovnik


Naredila sem fantovsko čestitko, tako čist na izi :-) 
Ko sem jo pogledala, se mi je zadela malo dolgočasna in sem ji hitro prilepila še zvezdice.







Card blank: Anita's
Stamp: Lili of the Valley – Abracadabra!
Papers: home stash
Dies: Spellbinders Nestabilities – Labels Two and Nellie Snellen – Point Star
Colouring: Watercolour Pencils

Izziva / Challenges:
A Creative Romance – One For The Boys – 23.05.2014
Inky Chicks – Clean and Simple – 27.05.2014


Lep začetek tedna :-)

11 komentarjev:

  1. Tvoje čudovito barvanje motiva je vse kaj drugega, kot na izi :-) Voščilnica je zelo lepa. Všeč mi je postavitev in zvezdice super pašejo zraven.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična je. I meni se sviđa tvoje bojanje motiva. Jako lijepo.
    Lp,Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je,
    postavitev, zvezdice, barvaje, barve
    vse
    čira čara
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa voščilnica. In zvezdice res popestrijo izdelek. Lep ustvarjalni začetek tedna ti želim, Jana

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi sama sem ta mesec v zvezdicah in na tvojo fantovsko se čudovito podajo. Barve jo seveda popestrijo. Lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zvezdice jo pozivijo. Vsec mi je.

    OdgovoriIzbriši
  7. Fabulous Boy card! I love your wonderful design and how you decorated the edges of your image, many thanks for joining us at A Creative Romance, Mel. xxx

    OdgovoriIzbriši
  8. Tole je pa zelo lepa, luštna, lepo narejena voščilčnica.

    OdgovoriIzbriši
  9. Se mi zdi, da tvoje voščilnice vedno pripovedujejo neko zgodbo. Tudi današnja. Domišljija lahko ob malem čarodeju kar zaplava.

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni se ne zdi prav nič na izi.Vse je do potankosti dodelano.Zvezdice pa dajo piko na i.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  11. Pri zvezdicah si zadela v polno :). Lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk :-)

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.