nedelja, 20. marec 2016

Punčka z ananasom


Še migam, nič bat, samo čas mi vztrajno beži :-) Saj same veste kako to je.

V petek sta Andreja in Maja organizirali srečanje blogark v Lačni kozi zraven Rayherja. Ja, kje pa drugje, je treba biti blizu, da se je lahko šlo še malo zapravljati :-) Imele smo se super, veliko imen je dobilo obraze. Lepo vas je bilo spoznati in upam, da se kmalu spet srečamo :-)

Za današnji sončni dan imam pripravljeno poletno čestitko :-) Uporabila sem digitalno štampiljko Mo Manning – Pinapple Girl, ki sem jo pobarvala z distressi.









Uživajte v prečudoviti nedelji :-)

6 komentarjev:

  1. Res sončna čestitka. Zelo luštna deklica, ki si jo zelo natančno in lepo pobarvala. Me veseli, da sva se poznali. Lepo nedeljo želim. Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši
  2. Se že veselim, da se kmalu spet vidimo in kakšno pametno rečemo. :-)
    Super lepo voščilnico si izdelala. Deklica je sanjsko pobarvana.

    OdgovoriIzbriši
  3. Iii kako je simpatična :-) Mmhm bi bila na Havajih, pa tudi ananas bi pasal :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Res smo se imele lepo :) Lepa je tale tvoja voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. o, kako mi je tale rob všeč in se že veselim naslednjega srečanja!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk :-)

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.