sobota, 26. marec 2016

Rozika


Današnja čestitka je pa namenjena pav posebni punci. Že nekaj časa je čakala na njo, ker sem mislila, da se nam bo le uspelo dobiti, a sedaj nisem mogla več čakati in sem ji jo poslala po pošti. Ker pa jo je že prejela, jo sedaj lahko objavim tudi na blogu.


Za to čestitko sem uporabila digitalno štampiljko Saturated Canary – Jules, ki sem jo pobarvala s ProMarkerji.








Lep preostanek podaljšanega vikenda :-)

9 komentarjev:

  1. Digitalna štampiljka mi je zelo všeč. In ta Spellbindersov oval mi je tudi zelo všeč. Sama ga vse premalo uporabljam.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno je pobarvana in sestavljena.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoje barvanje je čudovito. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna je, vse od motiva do barv. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita in ljubka deklica v roza barvi. Voščilnico si lepo skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav simpatična rozika je.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk :-)

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.